Laatste Nieuws

• Kom naar onze Open Dag op 16 september!

Waterscouting “De IJssel” opent op zaterdag 16 september haar deuren voor een Open Dag. Jong en oud krijgen de kans om de wereld van de waterscouting te ontdekken, en kennis te maken met onze enthousiaste leden en leidinggevenden.

Tijdens deze Open Dag hebben bezoekers de mogelijkheid om mee te doen met echte scoutingspellen, onze boten te bekijken, de unieke sfeer rond het kampvuur te ervaren, een rondleiding te volgen over het scoutingterrein, en om lid te worden van de scoutinggroep.

Datum: zaterdag 16 september
    Tijd: 10:00 – 13:00
    Locatie: Van Gennepweg 5, 2911 BS, Nieuwerkerk aan den IJssel

Na de open dag is er altijd de kans om nog eens gratis mee te doen bij de scoutinggroep.
    Wilt u meer informatie? Of heeft u nog vragen? Neem contact met ons op!

• Word bever bij Waterscouting “De IJssel”!

De jongste groep van onze scouting is op zoek naar nieuwe leden! Ben je tussen de 4,5 en 7 jaar oud? Dan is bever zijn misschien wel iets voor jou!

Wat doen de bevers?

De bevers gaan elke zaterdag van 10:00 tot 12:00 naar scouting. Daar spelen ze allerlei spellen, wordt er geknutseld, en ontdekken ze allerlei scoutingdingen. De bevers leren samen te spelen en samen te delen, want wat bevers doen, doen we samen!

Ik wil een keer komen kijken!

We vinden het hartstikke leuk als je een keer wilt komen kijken! Neem contact met de beverleiding op via bevers@waterscouting-deijssel.nl om een bezoek in te plannen. Als je echt enthousiast geworden bent kun je na drie keer kijken Lid worden!

Ik wil nog meer weten over jullie groep

Voor meer informatie over de bevers kun je op deze pagina kijken. Voor meer informatie over de vereniging in het algemeen kun je een kijkje nemen op onze homepagina of het menu bovenaan gebruiken. Of bekijk naar wat we de afgelopen weken hebben gedaan op onze facebookpagina!

Waar zitten jullie?

Elke zaterdag van 10:00 tot 12:00 zijn wij hier te vinden:

Ik ben al ouder dan 7…

Als je al ouder bent dan zeven jaar dan ben je te oud voor de bevers. Maar niet getreurd, bij de waterwelpen (7 – 11 jaar) is het ook heel leuk!

• De site in een nieuw jasje!

Is het jullie al opgevallen? De site is sinds kort van kleur veranderd! In plaats van grijs/wit/lichtblauw past de site nu helemaal in de kleuren van de groep: Geel met Marineblauw. Op dit moment zijn we druk bezig de site te verbeteren, zodat deze weer helemaal up-to-date en klaar voor 2022 is.

• Algemene ledenvergadering

Op 31 oktober 2020 heeft onze jaarlijkse algemene ledenvergadering plaatsgevonden. Hierin werden weer diverse onderwerpen besproken en stelde de speltakken zich aan u voor.
    Zie onderstaand het naslagwerk van deze vergadering. U kunt hier altijd vragen over stellen via info@waterscouting-deijssel.nl of aan de speltak begeleiding!

Installatie van onze leden
    De installatie van een deel van onze leden!