Certificaten

Als penningmeester van Waterscouting de IJssel heb ik de eer om de uitgelote certificaten voor dit jaar bekend te maken. Elk jaar worden er een aantal certificaten geloot voor terugbetaling. Dit is een belangrijk moment voor ons en voor de houders van deze certificaten. Het moment is wat vertraagd, aangezien de uitloting eigenlijk eind vorig jaar plaats had moeten vinden.

We bedanken iedereen die heeft bijgedragen aan onze scoutinggroep door middel van deze certificaten. De volgende certificaten zijn dit jaar uitgeloot voor terugbetaling:

A5
A10
A23
A39
A8

Houders van de hierboven genoemde certificaten worden vriendelijk verzocht contact op te nemen met onze penningmeester voor de verdere afhandeling (email: penningmeester [at] waterscouting-deijssel [punt] nl).

Nogmaals dank voor jullie steun en betrokkenheid. Samen blijven we bouwen aan een geweldige toekomst voor onze scoutinggroep!

Met vriendelijke groet,

Pim van der Boom